Książka Coaching Line to fascynująca i niebanalna podróż po krainach teorii i praktyki coachingu.
Międzynarodowe doświadczenie (Paryż, Nowy Jork, Pekin, Warszawa i Wrocław) i zaskakujące skojarzenia autora z humorem prowadzą czytelnika ścieżkami umiejętności coachingowych.
Dzieli się on z czytelnikiem „tajemną” wiedzą przekazywaną prezesom dużych, światowych korporacji przez elitarną kastę executive coachów.
Menedżerowie poznają strategię walki Rzymian ze słoniami, trenerów i konsultantów zainteresuje filozofia USA Marines – najlepszych amerykańskich oddziałów wojskowych. Internetowa popularność Britney Spears, organizacja firmy Świętego Mikołaja, nauki Alicji z Krainy Czarów – to tylko niektóre z poruszanych w książce tematów.
Autor łamie paradygmat nudy obowiązujący w większości publikacji na ten temat, a czytelnik znajduje w nim żarliwego, pełnego pasji i wnikliwości apostoła coachingu.